لطفا برا ی بارم شده حرفامو قبول کن و انجام بده التماس میکنم..


سرنوشتمان چنین بود مابادنیاامدیم دنیابامانیامد

قانون توتنهایی من است وتنهایی من قانون عشق

شاید گفتن این حرف تکراری بازم برات ی خورده ناراحت کننده باشه ولی من باز هم میگم اینقدر میگم تا باورکنی که تو نیمای من همیشه بهترین بودی اگه پسرا می تونن راحت تر دخترارو قضاوت کنن پس مطمئنا دختراهم راحت تر می تونن پسرا رو قضاوت کنن  من تو رو از دیدگاه خودم قضاوت میکنم ومیگم شاید رابطه ی منو تو الان محدود شده ب ی دوستی حالا ساده یا عمیق .اینو بدون دوست یعنی کسیکه تو باهاش بیشتراز خواهرو مادرو پدرو برادرت که از گوشت وپوست خودت هستن احساس ارامش میکنی تا اونا یعنی من خیالم راحته هر حرفی رو که میزنم بهت تو برداشت بد نمیکنی وبرعکس هر چیزی که تو به من میگی باید خیالت راحت باشه که من برداشت بدی نمی کنم اگه من  از ناراحتیت تو این زمینه دلگیر میشم تنها وتنها دلیلش اینکه باخودم میگم شاید من دوست خوبی برات نبودم که مدام بابت کوچکترین حرفات از من معذرت خواهی میکنی شاید من نتونستم حداقل ب عنوان ی دوست اونقد ب تو ارامش بدم که با من احساس راحتی بکنی یاقبل اینکه ی چیزی بگی هی سبک سنگینش نکنی که نکنه من ناراحت شم .اگه بخوای اینجوری فک کنی فقط باعث شدی که من مطمئن شم از خودم ک هیچ وقت نتونستم دوست خوبی برات باشم تا تو در کنار من بعنوان ی دوست احساس راحتی کنی من فقط میخوام تو با من راحت باشی همین توقع زیادی نیست. میدونم دلیل این کارت هم چیزی جز متانت وشخصیتت نیست چون دوست داری همیشه بهم احترام بذاری دلت نمیخواد ناراحتم کنی اینجوری برخورد میکنی.ولی من دوست دارم تو راحت باشی راحتیه تو راحتیه منه اگه تو دلگیر باشی انگار دل منم گرفته حال عصریتو دیدم هر جوری خواستم بهت بگم که عزیزم من از دست تو وحرفات حتی ی ذره هم ناراحت نیستم دیدم تو قبول نمیکنی مجبورشدم سکوت کنم نیما اگه حرفای من برات اهمیت داره پس بذار بهت بگم من هر موقع از حرفات ناراحت شدم ب قران قسم قول میدم بهت بگم پس هیچ حس ناراحتی /نامردی/بی معرفتی /خیانت/بازی/نمیدونم یا هر حس دیگه ای که فک میکنی درحق من انجام دادی همشو همین الان بخاطر من اگه برات ارزش دارم بریز دور ولطفا خواهشا اونجوری که من میگم خودتو ببین نه اونجوری که خودت فک میکنی چون تو کاملا اشتباه فک میکنی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 20 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت 11:25 PM توسط ادم وحوا| |


Power By: LoxBlog.Com